75 h

Jaha första lediga förmiddagen på nio dagar känner mig så pigg för att inte behöva ställa klockan! Dock knackade Erika på dörren vid tio och vi tog en pw runt Karlbergskanalen. Kjempe koseligt. Blev även en runda på stan, letar efter en fin spargris att lägga mina drickspengar i, inte ta något på hela sommaren och göra något kul i höst! Hittade ingen så vi gick till Urban outfitters och min Freuländ hittade en cool kamera med film som vi ska ha som party kamera :D kap! Vi gick vidare till Marc Jacobs och ja, man kan inte gå därifrån utan att handla. Blev en väska, plånbok och sminkväska :D det var jag värd efter min 75 timmars vecka :D Nu ska jag hem och få lite sömn imorgon väntar 15 timmars jobb! Hurra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0